NÁKUP

Ikonu nákupního košíku naleznete na pravé horní straně eshopu. Produkty přidáváte do nákupního košíku prostřednictvím tlačítka „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. Chcete-li do košíku přidat více kusů konkrétního produktu, musíte produkt rozkliknout a v políčku „množství“ zadat počet kusů, které si přejete do košíku přidat. Po každém přidání produktu do košíku se Vám zobrazí oznámení o přidání do košíku is možností „zobrazit košík“.

Po vstupu do košíku si můžete prohlédnout jeho obsah, měnit a počet vložených produktů, vybrat druh dopravy a následně přejít ke kontrole a objednávce (tlačítko: „zkontrolovat a objednat“) čímž se dostanete na stránku pokladny. V ní zadáte své kontaktní údaje, vyberete způsob platby a zaškrtnete políčko „Přečetl/a jsem si všeobecné obchodní podmínky a souhlasím s nimi“ Pro realizaci objednávky je již třeba jen kliknout na tlačítko „OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY“. O všechno ostatní se už postaráme my.


NÁKUP NA FIRMU

Chcete-li nakoupit na firmu, postup je prakticky stejný jako v předchozím případě. Navíc však musíte dole nalevo v pokladně zaškrtnout políčko „chci použít fakturační adresu“ . Následně zadáte název své společnosti, IČO a DIČ. Pokud jste plátcem dph, tak i DIČ.

Upozornění: při nákupu na firmu se na vaši objednávku nevztahují pravidla o ochraně spotřebitele při uzavírání smluv na dálku. Například vám nenáleží právo odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

ZÍSKÁNÍ SLEVY

V současnosti jsou zde tyto možnosti získání slevy:

 Sleva 10% na první nákup – je třeba se přihlásit k odběru novinek (dole v patičce stránky). E-mail se slevovým kupónem vám následně přijde automaticky.

 Sleva na základě věrnostního programu – registrovaným zákazníkům jsou za nákupy automaticky připisovány věrnostní body, které si později mohou převést na slevový kupón.

 Sleva za interakci  – jedná se o speciální typ slevy, která je dostupná jen v některých částech roku a pouze pro zákazníky, kteří v nedávné době provedli svůj nákup. Obvykle je navázána na provedení určitých úkonů (například napsání recenze, sdílení příspěvků na Facebooku atd.). Na základě nich vám následně manuálně vygenerujeme slevový kupón.

Slevové kódy se zadávají v pokladně.

Více informací o získání a uplatnění slev se dočtete na stránce věrnostní program.  


VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve, jak je to možné. Produkty, které jsou skladem, proto odesíláme zpravidla do 48 hodin od uskutečnění objednávky (vyplnění a potvrzení objednávkového formuláře z Vaší strany). Ty produkty, které na skladě nejsou, odesíláme ihned po naskladnění.

O stavu své objednávky jste průběžně informováni prostřednictvím automaticky generovaných mailů. Pokud jste registrovaný uživatel, informace o stavu objednávek naleznete i ve svém účtu.

 

Objednávka se může nacházet v těchto stavech:

 Platba přijatá - pokud jste si jako způsob platby zvolili online platbu přes platební bránu, do tohoto stavu se Vaše objednávka dostane v momentě, kdy je uhrazena.

 Čeká se na platbu bankovním převodem  - pokud jste jako způsob platby zvolili přímou platbu na bankovní účet, tento stav trvá od okamžiku, kdy Vám jsou odeslány platební údaje až do přijetí platby na náš účet.

 Čeká se na plánované odeslání  – pokud jste v poznámce k objednávce uvedli, že si přejete odeslat objednávku až po určitém datu, tento stav bude trvat až do tohoto data.

 Zboží objednané u dodavatele  – je-li některý z objednaných produktů pouze na objednávku, tento stav trvá od chvíle, kdy jej pro Vás objednáme od dodavatele až do momentu, kdy dorazí k nám na sklad.

 Čeká se na předobjednané zboží  – do tohoto stavu se vaše objednávka dostane, pokud se v ní nachází minimálně jeden produkt, který bude dostupný jen k určitému datu. Jakmile nám bude tento produkt dodán dodavatelem, vaši objednávku začneme připravovat.

 Objednávka zrušena  – tento stav může nastat z několika důvodů. Například z důvodu nezaplacení faktury včas, nedostupnosti určitého produktu nebo na vaše přání.

 Probíhá příprava  – Vaší objednávky se brzy ujme některý z našich pracovníků. Jedná se o základní stav objednávek, u kterých byla zvolena platba na dobírku.

 Objednávka připravená k odeslání  – Vaše objednávka byla úspěšně připravena a momentálně čeká na odeslání.

Objednávka odeslána  - objednávka je již na cestě k Vám. V případě, že jste si zvolili dopravu prostřednictvím kurýra, její doručení může trvat 1 až 2 pracovní dny. Při doručení na pobočku Zásilkovni to je obvykle 2 až 3 pracovní dny.

Upozornění: uváděné dodací lhůty se mohou v některých částech roku prodloužit (např. před Vánocemi).


DOPRAVA

V současnosti jsou dostupné následující možnosti dopravy:

Doručení na adresu společností 123 Kurýr – 180 Kč

Doručení na výdejní místo Zásilkovni – 80 Kč

Zásilkovna domů  – 120 Kč

Při objednávkách nad 1700 Kč je doprava ZDARMA.

Více informací ohledně dopravy naleznete na stránce Doprava a platba.


PLATBA

Platba je možná třemi způsoby:

Dobírka - celou částku platíte až při doručení. Cena dobírky je 25 Kč.

Platba kartou – nejjednodušší a nejrychlejší způsob platby. Akceptujeme karty Visa, Maestro a Mastercard.

Platba převodem – po potvrzení objednávky obdržíte prostřednictvím e-mailu výzvu k zaplacení. Objednávku odešleme až po připsání platby na náš účet.

Více informací ohledně platby naleznete na stránce  Doprava a platba.


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Pokud nejste registrovaný zákazník, vaše osobní údaje používáme pouze k účelu vyřízení objednávky ak účelům, které pro nás vyplývají ze zvláštních zákonů. Po celou dobu zpracování jsou tyto údaje spolehlivě zabezpečeny a přístup k nim mají po omezenou dobu jen pověřené osoby. Jakmile důvody zpracování pominou, vaše osobní údaje neprodleně smažeme. V žádném případě vaše osobní údaje neposkytujeme třetím stranám, které by je mohly zneužít. Více informací naleznete na stránce zásady ochrany osobních údajů.


ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Máte-li jakékoli dotazy ohledně zboží nebo objednávky, neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktní osoba: Ing. Jozef Šimo

Telefonní číslo: +421 902 220 217 

E-mail: info@sezonkovo.sk

Případně můžete využít  kontaktní formulář přímo na naší stránce.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží, na kterém nejsou vidět znaky používání nebo opotřebení, můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Detailnější informace můžete nalézt v obchodních podmínkách


REKLAMACE

Zboží můžete reklamovat v záruční době (obvykle 2 roky) za podmínek, že zboží má vadu. Více informací naleznete v reklamačním řádu. Pro rychlé nahlášení reklamace můžete použít reklamační formulář. V něm uveďte kromě povinných údajů minimální číslo objednávky a vadu, pro kterou zboží reklamujete.

close Nákupní košík
close Nákupní košík

Registrovat se

Nová registrace

Máte již účet?
Přihlásit se - Resetovat heslo